Воркшоп «Business Talk: як поводитись, щоб бути почутим»

Ключовим елементом навчального процесу економічного спрямування є н лише впровадження сучасних навчальних програм, а і проведення семінарів, майстер-класів та воркшопів, спрямованих на надання студентам навичок мислення, які необхідні для успіху в динамічному, конкурентному бізнес-середовищі. Ці заходи розробляються з врахуванням останніх економічних тенденцій, викликів, сучасних  методів управління.

Так, 11 квітня 2025 року під керівництвом професорки кафедри економіки, підприємництва, торгівлі та біржової діяльності Юлії Волощук, для здобувачів-магістрів спеціальностей «Економіка» та «Підприємництво та торгівля» проводився воркшоп «Business Talk: як поводитись, щоб бути почутим» – захід, спрямований на розвиток навичок професійного спілкування та поведінки у бізнес-взаємодії з клієнтами, посередниками, конкурентами.

Викладачі кафедри і здобувачі всіх рівнів освіти взяли участь у сценарних вправах, у співпраці і взаємодії отримуючи знання про проведення публічних виступів, тактику ведення переговорів та мистецтво спілкуватись зі споживачами. В процесі активної дискусії було обговорено найбільш цікаві та нестандартні кейси, помилки в комунікаціях, ефективні шляхи подолання проблем.

Отримавши позитивний досвід і нові знання плануємо і надалі організовувати семінари і навчальні тренінги у співпраці з успішними підприємцями, економістами та керівниками підприємств, які прагнуть ділитися своїм досвідом та наставляти студентів.

 

Інформацію підготувала професор кафедри економіки,

підприємництва, торгівлі та біржової діяльності

Юлія Волощук