Науковий журнал «Професійно-прикладні дидактики»
ISSN: 2521-6449
Науковий журнал «Професійно-прикладні дидактики» – це видання з відкритим доступом до повних текстів. У журналі висвітлюються результати фундаментальних і прикладних досліджень в галузях:
01 Освіта/педагогіка, спеціальності: 011 - Освітні, педагогічні науки; 015 - Професійна освіта (за спеціалізаціями); 017 - Фізична культура і спорт;
03 Гуманітарні науки, спеціальності: 032 - Історія та археологія, 035 - Філологія.
Реєстрація в Національній раді України з питань телебачення і радіомовлення: Рішення № 138 від 18.01.2024. Ідентифікатор медіа: R30-02522
Журнал внесено до Переліку наукових фахових видань України (категорія «Б») відповідно до Наказу МОН України № 582 від 24.04.2024 (додаток 2)
Періодичність - 2 випуски на рік.
Мови публікацій: українська, англійська.
Перейти на офіційний сайт журналу
Засновник: Заклад вищої освіти «Подільський державний університет» – багатогалузевий заклад вищої освіти, що провадить інноваційну освітню діяльність для забезпечення якості вищої освіти, проводить фундаментальні та прикладні наукові дослідження в галузях за ключовими напрямами розвитку держави – аграрні науки та продовольство, економіка, техніка, менеджмент, ветеринарія, соціально-гуманітарні науки тощо.
Електронну версію журналу включено до:
- Google Scholar
- Index Copernicus
- Національної бібліотеки України імені В.І. Вернадського
- Ukrainian National H-index Ranking
Статті публікуються за такими напрямами досліджень:
- теоретико-методологічні засади вищої освіти;
- інноваційна практика підготовки фахівців;
- історія та сучасність педагогіки вищої школи;
- порівняльна педагогіка;
- проблеми забезпечення якості вищої освіти;
- управління розвитком вищої освіти;
- інтеграційні процеси та міжкультурні комунікації у вищій освіті;
- сучасні технології та методики навчання.
Редакційна колегія наукового журналу забезпечує ефективні професійні комунікації серед авторів і читачів, сприяє поширенню інноваційних наукових ідей, результатів наукових досліджень і прогресивних практик забезпечення якості вищої освіти.