Договір щодо створення філії кафедри менеджменту, публічного управління та адміністрування був підписаний в Центрі надання адміністративних послуг (керівник – Василь СТРОЯНОВСЬКИЙ) Орининської сільської ради (Сільський голова - Іван РОМАНЧУК) з метою реалізації напрямів співпраці нашого університету в контексті забезпечення поліпшення якості підготовки фахівців, посилення практичної спрямованості навчального процесу, проведення спільних наукових досліджень й впровадження результатів наукової роботи викладачів і аспірантів кафедри у діяльність органів місцевого самоврядування. Особливо цінним для освітян є залучення провідних фахівців установ (стейкхолдерів) до оновлення й модернізації освітніх програм, проведення гостьових лекцій і круглих столів, науково-практичних семінарів і профорієнтаційних зустрічей.
23 травня відбулася зустріч Гаранта освітньо-наукової програми Менеджмент, д-ра екон. наук, професора Алли ЧИКУРКОВОЇ; д-ра екон. наук, доцента Віталія ВОЛОЩУКА та аспірантки кафедри Світлани ОГАНЕСЯН (науковий керівник – д-р екон. наук, професор Оксана БЯЛКОВСЬКА) із керівником Центру надання адміністративних послуг Василем СТРОЯНОВСЬКИМ; Головою Орининської сільської ради Іваном РОМАНЧУКОМ і Секретарем сільської ради та виконавчого комітету Орининської сільської ради Аліною КОХАНКО. Загалом під час зустрічі обговорили актуальні вимоги до підготовки сучасних фахівців, висловили підтримку розвитку навчально-наукового інституту бізнесу і фінансів (директор, д-р екон. наук, професор Микола МІСЮК), визначили шляхи подальшої співпраці, запропонували низку конструктивних пропозицій щодо пріоритетних напрямів наукових досліджень аспірантів у напряму поліпшення практичної складової освітньо-наукової програми та забезпечення відповідності набутих компетентностей менеджерів потребам діючих установ і організацій.
Співпраця з філіями кафедри надає можливість здобувачам реалізувати індивідуальну освітню траєкторію і виконувати наукові дослідження за різноманітними тематиками. Під час зустрічі Василь СТРОЯНОВСЬКИЙ надав надзвичайно корисну інформацію щодо досвіду роботи Центру надання адміністративних послуг сільської ради, структури управління та дієвих методів управління персоналом, формування штатів та вимог до професійного та особистісного розвитку працівників центру. Іван РОМАНЧУК наголосив на актуальних проблемах функціонування органів місцевого самоврядування, стратегічних планах розвитку Орининської ОТГ, перспективах розвитку структур агробізнесу на території громади. Аліна КОХАНКО відзначила особливу роль центру для громади, важливість цифровізації громад для відбудови та розвитку України та охарактеризувала актуальні види адміністративних послуг для населення у воєнний та поствоєнний період.
Вивчення досвіду роботи органів місцевого самоврядування є особливо важливим для здобувачів в контексті реалізації можливостей проходження виробничих практик, написання курсових і кваліфікаційних робіт й забезпечення практичної спрямованості освітніх програм, налагодження ефективної взаємодії у сфері підвищення кваліфікації кадрів, розвитку освітніх та наукових процесів.
Також під час зустрічі було проінформовано співробітників ЦНАПУ із можливостями й перевагами вступу до Закладу вищої освіти «Подільський державний університет» з метою отримання освітніх ступенів магістр і доктор філософії.
Дякуємо керівнику Центру надання адміністративних послуг Василю СТРОЯНОВСЬКОМУ, Голові Орининської сільської ради Івану РОМАНЧУКУ і Секретарю сільської ради та виконавчого комітету Орининської сільської ради Аліні КОХАНКО за співпрацю у площині науково-освітньої діяльності.
Інформацію підготувала
завідувач кафедри Алла ЧИКУРКОВА