Педагогічна практика, яка передбачена навчальним планом – обов’язковий компонент процесу фахової підготовки здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії (PhD). Основне призначення педагогічної практики ‒ вироблення і закріплення педагогічних навичок, вдосконалення знань, які необхідні для роботи у закладах вищої освіти, формування вмінь та застосування їх у освітньому процесі у якості виконання функцій науково-педагогічного працівника.
Завданнями педагогічної практики є:
- закріплення і поглиблення теоретичних знань, отриманих під час навчання в аспірантурі;
- набуття досвіду проведення усіх форм організації освітнього процесу і видів навчальних занять у закладах вищої освіти;
- поглиблення та застосування фахових знань у розв’язанні конкретних педагогічних завдань практики; інтеграція науково-дослідної та педагогічної діяльності;
- розвиток професійно-педагогічних здібностей на основі набутого досвіду;
- отримання уявлень та розуміння особливостей діяльності на посаді науково-педагогічного працівника у період проходження практики;
- впровадження результатів дисертаційного дослідження в освітній процес;
- формування умінь здійснення моніторингових досліджень, та практики втілення сучасних новітніх методик і технологій навчання;
- розвиток умінь у галузі формальної, неформальної та інформальної освіти;
- пошук шляхів самовдосконалення в майбутньому фахові.
Відповідно до наказу в.о. ректора ЗВО «ПДУ» Алли ІВАНОВСЬКОЇ від 31.03.2025 №308 с аспіранти другого року навчання розпочали проходження педагогічної практики тривалістю 4 тижні з 28 квітня по 23 травня 2025 р.
Здобувачі третього освітньо-наукового рівня освіти спеціальності «Агрономія» Руслан КУБАШОК, Віталій ГОРАШ, Володимир ІВАЩУК та Віталій ЗАГНІТКО ознайомилися з науково-педагогічним колективом, структурою випускових кафедр та основними напрямами їх діяльності, з обв’язками, завданнями, планом роботи. Для здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» практикантами проводено лекційні та лабораторно-практичні заняття з дисциплін «Генетика», «Рослинницто» та «Біотехнологія».
Щоденник практики слугує для документації та систематизації діяльності аспіранта під час практики. В нього аспіранти занесли всі види навчальної та наукової діяльності, що сприяє систематизації та організації роботи. Також підготовлено матеріали для захисту звітів педагогічної практики, що є кінцевим етапом, під час якого аспіранти представляють свої результати та отримують оцінку роботи.
Гарант ОНП «Агрономія»
д.с.-г.н., професор Вероніка ХОМІНА