Правила організації навчання під час війни: поради психолога

Правила організації навчання під час війни: поради психолога

edu

З цього тижня школярі та студенти повертаються до навчання у дистанційному форматі. Думки людей розділилися: одні вважають, що ніякого навчання під час війни бути не може, інші – що діти та молодь повинні навчатися незважаючи ні на що. Психологи ж підтримують відновлення навчального процесу, але мають деякі зауваження та рекомендації до його організації.

Головна мета дистанційного навчання під час війни – не засвоєння нових знать, а психологічна підтримка, спілкування, переключення уваги дітей та студентів.

Жодних негативних оцінок, обліку відвідування, об’ємних домашніх завдань тощо – навчання повинно стати допомогою, підтримкою, а не черговим стресом та хвилюваннями.

Зараз не час планувати заняття на вивчення нового матеріалу. Заняття мають бути орієнтованими на повторювання – це буде ефективніше.

Не забувайте про загальні правила дистанційного навчання та гігієну користування гаджетами.

Ставтеся з розумінням до розсіяності слухачів, неуважності та інертності під час онлайн занять.

Педагоги мають підбадьорювати слухачів, а не залякувати негативом під час навчальних занять. А відволікатися варто лише на підтримку та турботу, а не на актуальні новини.

Навчання у такий складний час – це новий виклик для педагогів, але знайте, що ваша безумовна любов до дітей, студентів та підтримка допоможе їм стабілізувати психологічний стан. Пам’ятайте, педагог – не психолог, тому якщо ви побачили, що ваш учень, студент надто тривожний або агресивний, одразу зверніться до психолога закладу для подальшої психологічної підтримки.

Бережіть себе та близьких!