32316, Хмельницька обл., м. Кам'янець-Подільський, вул. Шевченка, 12

Гораш Катерина Вікторівна

Науковий ступінь: кандидат педагогічних наук
Вчене звання: доцент, старший науковий співробітник

: 0509702157
: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID:0000-0001-8625-9774
 

Місце і дата народження:
7 грудня 1969 року в с. Марксово (Монастирське) Немирівського району Вінницької області.


Освіта:

Повна вища. У 1994 році закінчила Кіровоградський державний педагогічний інститут імені Володимира Винниченка (нині - Центральноукраїнський державний педагогічний університет імені Володимира Винниченка), спеціальність: педагогіка і методика початкової освіти. ОС спеціаліст.

Кандидатську дисертацію на тему: «Інформаційне забезпечення впровадження освітніх інновацій у систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників» захистила у 2011 році.

Вчене звання старшого наукового співробітника присвоєно у 2015 році,

Вчене звання доцента присвоєно у 2021 році.


Напрям наукового дослідження:
«Теоретичні та практичні проблеми освітньої інноватики»; «Проєктування освітнього середовища закладу освіти в умовах цифрового суспільства»; «Інноваційні технології  підготовки та перепідготовки педагогічних працівників»


Викладає навчальні дисципліни:
«Педагогіка вищої школи»,  «Професійна педагогіка».  «Психологія і педагогіка вищої школи»


Діяльність:

  • Жовтень 2022 – по теперішній час Доцент кафедри права, професійної та соціально-гуманітарної роботи;
  • Травень 2022 – по теперішній час В. о. директора наукової бібліотеки ЗВО «ПДУ», доцент кафедри права, професійної та соціально-гуманітарної освіти м. Кам’янець – Подільський Хмельницької області;
  • 2021-2022 Старший науковий співробітник відділу інновацій та стратегій розвитку освіти Інституту педагогіки НАПНУ (за сумісництвом) м. Київ;
  • 2017 – 2022   Доцент кафедри менеджменту освіти та права ДВНЗ «Університет менеджменту освіти» НАПН України (за сумісництвом), м. Київ;
  • 2017– 2021 Завідувачка науково-організаційного відділу Інституту педагогіки НАПН України, м. Київ;
  • 2011–2017 Старший науковий співробітник відділу інновацій та стратегій розвитку освіти Інституту педагогіки НАПН України,  м. Київ;
  • 2009–2011 Старший викладач кафедри менеджменту освіти, економіки та маркетингу ЦІППО УМО АПН України, м. Київ;
  • 2006–2009 Старший викладач, методист кафедри інформаційних та комунікаційних технологій Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України, м. Київ;
  • 2003–2005 Методист вищої категорії центру педагогічних інновацій та інформації Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти  АПН України, м. Київ;
  • 2002–2003 Консультант Кіровоградської обласної психолого-медико-педагогічної консультації, спеціаліст оперативно-аналітичної групи Управління освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації, секретар колегії УОН Кіровоградської ОДА, м. Кіровоград;
  • 1995–2002 Вихователь дошкільного навчального закладу № 35  м. Кіровограда;
  • 1989–1995 Учитель початкових класів загальноосвітньої середньої школи  № 20  м. Кіровоград.

 Монографії:

  1. Прогнозування розвитку загальної середньої освіти: теорія і методологія : [монографія] / Л. А. Онищук, А. Д. Цимбалару, К. В. Гораш, І. О. Климчук, О. В. – К. : КОНВІ ПРІНТ, 2019. – 240 с.
  2. Теорія та технологія комплексного оцінювання інноваційного розвитку ЗНЗ: [монографія] / Онищук Л.А., Пузіков Д.О., Гораш К.В., Зоц В.М. та ін. – К., Інститут педагогіки, 2015.- 362 с.
  3. Організаційно-педагогічні засади інноваційного розвитку загальноосвітніх навчальних закладів : [монографія] / Щекатунова Г. Д., Тесленко В. В., Цимбалару А. Д., Гораш К. В. та ін. – К. : Пед. думка, 2013. – 264 с.
  4. В.І. Маслов, О.С. Боднар, К.В. Гораш. Наукові основи та технології компетентного управління загальноосвітнім навчальним закладом : [монографія]. – Тернопіль. : Крок, 2012. 320 с. 

Навчальні посібники і підручники

  1. Проектування освітнього середовища гімназії: теорія і практика : практичний посібник [Електронне видання] / Трубачева С. Е., Цимбалару А. Д., Гораш К. В., Мезенцева О. І. – Київ : Педагогічна думка, 2022. - 143 с.
  2. Науково-методичне забезпечення проектування освітнього середовища гімназії : практичний посібник. [Електронне видання] / Трубачева С. Е., Гораш К. В., Чорноус О.В., Мезенцева О. І.– Київ : Педагогічна думка, 2022. – 148 с.
  3. Педагогічне дорадництво: комплекс програмних матеріалів профільної підготовки магістрів : навч. посіб. [Н. В. Гузій та ін.]. –  Київ : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2016. - 258 с. : табл. - Бібліогр. в кінці розд.
  4. Педагогічне прогнозування розвитку загальної середньої освіти : практичний посібник / Л. А. Онищук, А. Д. Цимбалару, Д. О. Пузіков, К. В. Горашта ін. – К. : КОНВІ ПРІНТ, 2019. – 160 с.
  5. Науково-організаційні основи експертизи інноваційної освітньої діяльності в регіоні : науково-методичний посібник.  [Л.І. Даниленко та ін.]. –  Київ, Логос, 2006. 198 с. 

Публікації (Scopus, WOS)

  1. Dubrovina I., Horash K., T. Radzivil, T. Olynyk . The role of motivation in the self-education of future teacher’s. E-mentor. 2019. 3 (80). URL : http://www.e-mentor.edu.pl/eng/article/index/number/80/id/1418 
  2. Dubrovina I., Horash K., Karmazin A. Enlightening activity of the volyn lyceum as an example of pedagogical dedication. Czech-Polish Historical and Pedagogical Journal. 2019. 11/.1 https://doi.org/10.5817/cphpj-2019-023   URL:https://journals.muni.cz/cphpjournal/article/view/15140  .
  3. Kateryna Horash, Svitlana Trubacheva, Iryna Dubrovina, Tetiana Martyniuk & Anatolii Martyniuk. The evaluation of the school innovative educational environment. Youth Voice Journal. First published in the United Kingdom, 2022. Database right RJ4All Publications (maker) British Library Cataloguing in Publication Data. P. 16-28. (The Youth Voice Journal is ranked and indexed by Scopus) https://fileview.fwdcdn.com/?url=https%3A%2F%2Fmail.ukr.net%2Fapi%2Fpublic%2Ffile_view%2Flist%3Ftoken%3DfZ4-_juFAfGMZ1-w7u8nKu-AnxjcSp6Yvo0_E6P3k7pwbkJygK3dN25fioKOMHCLJXdy69lDp-jeMzETom5NWyZLEtwtB6te3LBofudJuQ%253AQtpaphGkna3VQse6%26r%3D1652983531786&default_mode=view&lang=uk#start=0 (The Youth Voice Journal is ranked and indexed by Scopus)

Публікації у фахових виданнях України (за останні 5 років)

Гораш К.В. Програма спецкурсу «Оцінювання рівня інноваційності освітнього середовища гімназії»: зміст і структура. Проблеми сучасного підручника : збірник наукових праць. Вип. 25. Київ, 2020. С. 24–40. https://doi.org/10.32405/2411-1309-2020-25-24-39

Гораш К.В. Освітнє середовище гімназії як інтегрована система підготовки учнів до навчання впродовж життя (за результатами констатувального етапу дослідження) . Історико-педагогічні студії: Науковий часопис / гол. ред. Н.М. Дем’яненко. Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, Вип. 13-14. 2020. с. 44 – 47.

Гораш К.В. Сучасні тенденції змін освітнього середовища закладів загальної середньої освіти. Науковий вісник Ужгородського університету. Ужгород, 2021. Вип. 2 (49). С. 42–47. (Фахове видання України категорії «Б» http://nfv.ukrintei.ua/view/5b1925e27847426a2d0ab4db)

Гораш К.В. Прогностична функція керівника закладу освіти контексті сучасних освітніх реформ. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2021, Вип. 2 (46). С. 54-66. ДОІ 10.31376/2410-0897-2021-2-46-54-66. https://drive.google.com/file/d/1r3OwH4OSFA3g1jvae_E0EmLAOK1tfTJd/view

Інноваційна діяльність як пріоритетний напрям розвитку закладу вищої освіти / Гораш К.В. // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи, Київ, 2023. Вип. 1 (23). С. 10-20. URL: http://adult-education-journal.com.ua/index.php/aej/article/view/242/206

Гораш К. В., Боднар А. М. Особливості створення інноваційного середовища закладу вищої освіти. Професійно-прикладні дидактики. Видавничий дім «Гельветика», 2023. С 29-34. Режим доступу: https://journals.pdu.khmelnitskiy.ua/index.php/pad/article/view/339/300

Гораш К., Боднар А.М. Інноваційне освітнє середовище закладу вищої освіти як система підготовки студентів до навчання впродовж життя [Електронний ресурс] / Катерина Гораш, Алла Боднар // Наука і техніка сьогодні. – 2024. – № 4(32). – Режим доступу: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2024-4(32)-537-

Участь у наукових заходах (2020-2022р.р.): 

  1. Міжнародний освітній форум «Трансформації в освіті: виклики і перспективи», ДЗВО «Університет менеджменту освіти», 03.02.2022, Гораш К.В., тема виступу на секції: «Науково-методичне забезпечення  професійного розвитку педагогічних працівників  в умовах цифровізації освітнього середовища»;
  2. Міжнародна науково-практична конференція «Сучасні світові тенденції розвитку науки, освіти та суспільства» м. Полтава, 11 травня 2022 року Гораш К.В. теи: «Проєктуваня освітнього середовища в умовах війни»;
  3. Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Публічне управління та адміністрування в умовах війни і в поствоєнний період в Україні», ДЗВО «Університет менеджменту освіти», 15–28 квітня 2022 року.
  4. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Проблеми сучасного підручника: ключові компетентності та предметні навички», 20-21травня 2021 року до Дня науки України, м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України. Виступ на секції: Гораш К.В. «Методи прогнозування в підручникотворенні».
  5. 1Участь у Трансграничному педагогичному симпозіумі 14 мая 2021 г. Кишинев (Молдова). «Профессионализация учителей: психо-социально-педагогические тенденции и реалии». Виступ на пленарному засіданні: Гораш К.В. «Инновационное мышление учителя как важное условие создания инновационной образовательной среды школы».
  6. Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю 18 - 19 березня 2021 року, м. Запоріжжя «Навчання через гру в освітньому просторі України: досвід, виклики, ідеї та рішення». Тези: Гораш К.В. «Підготовка вчителів до забезпечення наступності у впровадженні реформ: початкова школа – гімназія»;
  7. Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Диференціація роботи учнів початкової школи з навчальними текстами: від читання до текстотворення» 21-22 квітня 2021 року, м. Київ, Публікація тез у збірнику матеріалів конференції. Гораш К.В. «Соціально-педагогічні аспекти диференціації навчання в гімназії». 
  8. Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю 8 червня 2021 р., м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України. Публікація тез: Гораш К.В. «Інноваційність як одна з ключових компетентностей сучасного вчителя».
  9. Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Україно моя вишивана : етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки», 21 травня 2021 р. Публікація тез: Гораш К.В. «Збереження української національної ідентичності: освітні проєкти в Україні та за її кордонами»;
  10. ХІІІ Міжнародна виставка «Інноватика в сучасній освіті – 2021», участь в онлайн заході «Науково-практичні студії «Проєктування адаптивної моделі професійного розвитку педагогів в умовах відкритого університету післядипломної освіти», 21 жовтня 2021 року, Київ. Тема виступу: "Прогностична функція керівника закладу освіти в контексті реформування освіти України";
  11. Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція «Сучасний урок: інноваційні технології навчання» 17-18 лютого 2021 року. «Уроки історії в сучасній школі: реалії та перспективи»; «Сучасний урок інформатики: методи, інструменти, результати», https://youtu.be/YWasBlG2S20, https://youtu.be/OJqCYjljfhM
  12. Науково-практична конференція всеукраїнського рівня «Зміст і технології шкільної освіти» за результатами наукових досліджень співробітників, докторантів, аспірантів, здобувачів, вчителів-експериментаторів Інституту педагогіки НАПН України за 2020 рік, (онлайн) 15 січня 2021 року. Інститут педагогіки НАПН України. Тема виступу: Гораш К.В. Інноваційне освітнє середовище гімназії: ключові аспекти проєктування.
  13. Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Світ дидактики: дидактика в сучасному світі», 21-22 вересня 2021р. Тема виступу Гораш К.В. “Інноваційне освітнє середовище в контексті освітніх реформ”. Програма https://sites.google.com/view/conferencedidactica
  14. Міжнародна науково-практична інтернет конференція «Проблеми сучасного підручника», 28 – 29 травня 2020 р., Київ http://undip.org.ua/upload/270520/%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%BC%D0%B0_%D0%9F%D0%A1%D0%9F_2020_20_05.pdf
  15. Міжнародна науково-практична конференція «Дослідження різних напрямків розвитку психології та педагогіки», Одеса, 19-20 червня 2020 року;
  16. Міжнародна науково-практична конференція «Теоретичні та практичні аспекти соціально-економічних наукових досліджень», Київ, 30 жовтня 2020, Східноєвропейський центр наукових досліджень, https://researcheurope.org/wp-content/uploads/2020/11/re-30.10.20.pdf
  17. Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Історія та філософія освіти в незалежній Україні: здобутки і стратегії», 20 травня 2020 р., м. Київ, Інститут педагогіки НАПН України. Київ : Інститут педагогіки НАПН України, http://undip.org.ua/upload/Programka%20(1).pdf
  18. Всеукраїнської науково-практичної онлайн-конференція «Україно моя вишивана: етнокультурний та освітньо-виховний потенціал української вишиванки», 21 травня 2020 р., Київ
  19. Всеукраїнська науково-практична конференція «Інноваційна діяльність педагога в умовах реформування освітньої галузі з досвіду впровадження ідей Нової української школи», КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти», Херсон, 10 червня 2020 року https://us02web.zoom.us/j/83065144382?pwd=clhLaDJXQjhzM1JHTWJQcHhESDg5UT0
  20. Всеукраїнська науково-практична конференція VI Морозівські читання «Освіта впродовж життя: педагогіка, андрагогіка, герогогіка» (Київ, Національний педагогічний університет імені М.П. Драгоманова) 19-20 листопада 2020 р.;
  21. Науково-практична конференція з міжнародною  участю «Професійний  розвиток  фахівців в  умовах  цифровізації  суспільства:  сучасні  тренди», 12  листопада  2020  р. УМО.

 Вебінари: 

  1. «Можливості ресурсів Web of Science Group Clarivate Analytics для успішної грантової заявки» 22.04.2020, онлайн-семинаров Clarivate Analytics;
  2. «Публікації у виданнях, що індексуються у Web of Science: міфи та реальність». 23.04.2020 онлайн-семинаров Clarivate Analytics;
  3. «Створення та ведення блогу на платформі «Всеосвіта», 24.04.2020, https://vseosvita.ua/webinar/stvorenna-ta-vedenna-blogu-na-platformi-vseosvita-181.html;
  4. Онлайн-інструменти для створення навчальних відео та скринкастів, «Всеосвіта», 29 квітня 2020,  https://vseosvita.ua/webinar/onlajn-instrumenti-dla-stvorenna-navcalnih-video-ta-skrinkastiv-186.html;
  5. « Публікації в міжнародних виданнях», 14.05. 2020;
  6. «Рефлексивне оцінювання в освітньому процесі як ресурс особистісного розвитку», 25 травня 2020, https://vseosvita.ua/webinar/refleksivne-ocinuvanna-v-osvitnomu-procesi-ak-resurs-osobistisnogo-rozvitku-156.html, https://cert.vseosvita.ua/JD206036-84b0.jpg
  7. Вебінар «Освіта дорослих в епоху соціальних трансформацій» 18 вересня 2020 року, УМО
  8. On occasion of attendance in webinar on a subject of: «The methodology of plagiarism prevention» Organized by NAQA of Ukraine and Plagiat.pl held on 08 October 2020 (2h)
  9. Вебінар «Вивчення освітніх потреб здобувачів освіти в умовах воєнного стану. ДЗВО «Університет менеджменту освіти», 19.04.2022 р.

 

Ляска Оксана Петрівна

Науковий ступінь: кандидат психологічних наук
Вчене звання: доцент

: (03849) 68-3-70
: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID:0000-0001-6943-8957
 

Місце і дата народження:
6 вересня 1970 року в місті Кам`янці-Подільському Хмельницької області.


Освіта:
Повна вища. У 1992 році закінчила Кам`янець-Подільський державний педагогічний інститут імені В.П. Затонського за спеціальністю «Математика і фізика» та здобула кваліфікацію вчителя математики і фізики

Кандидатську дисертацію на тему: «Психологічні фактори шкільної неуспішності з математики учнів 5-6 класів» захистила у 1997 році.

В 2000 році присвоєно вчене звання доцента.


Напрям наукового дослідження:
«Теорія і методика професійно-педагогічної підготовки інженера-педагога в умовах двоциклового навчання в аграрному вузі»


Викладає навчальні дисципліни:
Педагогіка; Психологія; Педагогіка вищої школи; Сучасні педагогічні технології; Педагогічні теорії і системи; Соціально-педагогічна психологія; Ліцензійно-акредитаційна робота у ЗВО; Організація та планування навчальної роботи у ЗВО;  Організація методичної роботи у ЗВО; Професійно-педагогічна компетентність викладача вищої школи


Діяльність:

  • З 1997 року по 1999 рік – асистент кафедри історії Подільської державної аграрно-технічної академії.
  • З 1999 року по 2000 рік – асистент кафедри педагогіки і соціальних дисциплін Подільської державної аграрно-технічної академії.
  • З 2000 року по 2004 рік – доцент кафедри педагогіки і соціальних дисциплін Подільської державної аграрно-технічної академії.
  • З 2004 року по 2010 рік – завідувач кафедри педагогіки і психології Подільського державного аграрно-технічного університету.
  • З 2011 року по 2014 рік – доцент кафедри педагогіки, психології і фізичного виховання Подільського державного аграрно-технічного університету.
  • З 2014 року по 2015 рік – завідувач кафедри професійної освіти Подільського державного аграрно-технічного університету.
  • З 2015 року по 2021 рік – доцент кафедри професійної освіти Подільського державного аграрно-технічного університету.
  • З 2021 року по теперішній час – доцент кафедри права, професійної та соціально-гуманітарної освіти Подільського державного аграрно-технічного університету.
  • З 24 листопада 2021р. Подільський державний аграрно-технічний університет перейменовано в Заклад вищої освіти «Подільський державний університет»

Наукові статті

  1. Ляска О.П. Особливість навчальної дисципліни «Реабілітація та рекреація у санаторно-курортних закладах» у підготовці бакалавра з фізичної терапії. Вісник Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Фізичне виховання, спорт і здоров'я людини.2019. №12. Кам'янець-Подільський. С. 43-49.
  2. Ляска  О.П. , Дуганець В.І. Професійно-педагогічна діяльність викладача професійної школи в світлі сучасних викликів часу. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна / редкол.: П.С. Атаманчук (голова, наук. ред.) та ін.. – Кам'янець- Подільський національний університет імені Івана Огієнка, 2019. Вип.25:. –подано до друку (0,6 др. арк.)
  3. Knysh O., Liaska O., Bielinska I., Levandovska I., Vasylieva O. Strategies in planning research integrity training (evidence of Ukraine). Independent Journal of Management & Production ISSN: 2236-269X 11/8 2020 p.p. 556-570.      (  1 др.арк) . Режим доступу: http://cel.webofknowledge.com/InboundService.do?customersID=Publons_CEL&smartRedirect=yes&mode=FullRecord&IsProductCode=Yes&product=CEL&Init=Yes&Func=Frame&action=retrieve&SrcApp=Publons&SrcAuth=Publons_CEL&SID=E4VEeE2nBkGMCoyJrsH&UT=WOS%3A000531014800001
  4. Прокопова О. П., Ляска О. П. Емоційне вигорання викладачів закладів вищої освіти.  Perspectives of world science and education. Abstracts of the 8th International scientific and practical conference. CPN Publishing Group. Osaka, Japan. 2020. Pp. 778-785. URL: http://sci- conf.com.ua.  (0,6 др.арк).
  5. Ляска О. П.  Проблема міждисциплінарності в підготовці педагогів професійної та вищої аграрної школи. Dynamicsofthedevelopmentofworldscience. Abstracts of the 8th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. 2020. Pp.543-550. URL: http://sci-conf.com.ua ( 0,6 др.арк).
  6. Ляска О,П., Прокопова О.П. ІННОВАЦІЇ В СИСТЕМІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ ОЧИМА СТУДЕНТІВ ТА ВИКЛАДАЧІВ. Internation scientific-practical conference "Actual problems of science and practice". 27-28 April 2020. Stockholm, Sweden. Pp.134-137.( 0,6 др.арк.)
  7. Ляска О,П., Прокопова О.П. Особливості професійно-педагогічної підготовки інженера-педагога-аграрника. Internation scientific-practical conference "Prospects for the development of science and practice". 11-12 May 2020. Graz. Austria. Pp. 213-215..(0,6 др.арк.)
  8. Ляска О. П. Професійно-педагогічна компетентність викладача закладу вищої освіти: Навч.посіб.- Камянець-Подільський, 2021.209с. (9др.арк.).
  9. Ляска О. П. Методичні рекомендації до семінарських (практичних) занять з дисципліни «Професійно-педагогічна комптентність викладача закладу вищої освіти : навчально-методичний посібник. Камянець-Подільський, 2021. 53с.(2.5 др.арк.)
  10. Методичні рекомендації до виконання і захисту курсових робіт для здобувачів вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта» : методичний посібник  / авт. –уклад. Ляска О.П. Камянець-Подільський, 2021. 50 с.(2,5 др.арк.).
  11. Angelina Roliak, Oksana Liaska Educational course "Rehabilitation and recreation in health resorts" for bachelors in physical therapy approbation of the program content. Social welfare:interdisciplinary approach (WoS)- подано до друку
  12. Ляска О.П. та інш. Оцінка ефективності технологій викладання в умовах дистанційної освіти. Український педагогічний журнал. Киів, №3. 2021. С.43-57.
  13. Ляска О.П., Федірко П.П., Березкін О. Методичні аспекти соціально-психологічної роботи з військовослужбовцями, що звільняються з лав Збройних сил, і членами їх сімей. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Суми.№5.2021. С. 37-61
  14. О.Прокопова, О.Ляска Проблема плагіату в контексті академічної етики. InterConf, (46), 150-158. https://doi.org/10.51582/interconf.19-20.03.2021.016
  15. Прокопова, О., Ляска, О. (2021). Реформування маркетингу вищої освіти з урахуванням досвіду Німеччини.  InterConf, (42), 394-400. https://doi.org/10.51582/interconf.19-20.02.2021.038

Монографії

  1. Pavlo Fedirko, Volodymyr Krol, Oksana Liaska & its. Materials science and metalworking. Monografy. Traicon. 2017.

Навчальні посібники

  1. Ляска О.П. Робочий зошит з навчальної дисципліни «Психологія»: навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів денної форми навчання освітнього ступеня «бакалавр» /О.П. Ляска. Кам`янець-Подільський, 2015. 37с.
  2. Ляска О.П. Методичні рекомендації до семінарських і практичних занять з «Психології»: навчально-методичний посібник /О.П. Ляска. Кам`янець-Подільський, 2015. 91с.
  3. Ляска О.П. Програма та методичні рекомендації з самостійної роботи студентів заочної форми навчання з дисципліни «Психологія»: навчально-методичний посібник /О.П. Ляска. Кам`янець-Подільський, 2015. 37с.
  4. Ляска О.П. Робочий зошит з навчальної дисципліни «Педагогіка»: навчально-методичний посібник для самостійної роботи студентів денної форми навчання освітнього ступеня «бакалавр»/О.П. Ляска. Кам`янець-Подільський, 2015. 48с.
  5. Психодіагностичні методики для самопізнання: практикум/ укладач Ляска О.П. Кам`янець-Подільський, 2019. 124с.
  1. Ляска О. ЕНМК з дисципліни "Педагогіка вищої школи" для здобувачів освітньо-наукового ступеня "доктор філософії" в системі Moodle. 2020.(15 др. арк.).
  2. Ляска О. ЕНМК з дисципліни "Професійно-педагогічна компетентність викладача ЗВО" для здобувачів освітньо-наукового ступеня "доктор філософії" зі спеціальності 015 "Професійна освіта" в системі Moodle. 2020.(15 др. арк.).
  3. Ляска О. ЕНМК з дисципліни "Психологія" для здобувачів освітньо- ступеня "бакалавр " в системі Moodle. 2021.(15 др. арк.).
  4. Ляска О. ЕНМК з дисципліни "Інформаційні технології в освіті " для здобувачів освітньо-наукового ступеня "доктор філософії" зі спеціальності 015 "Професійна освіта" в системі Moodle. 2021.(15 др. арк.).
  5. Ляска О. ЕНМК з дисципліни "Моніторинг, оцінка якості і статистика освіти»  для здобувачів освітньо-наукового ступеня "доктор філософії" зі спеціальності 015 "Професійна освіта" в системі Moodle. 2021. (15 др. арк.).

 

Методичні рекомендації

  1. Методичні рекомендації щодо написання звіту та проведення наскрізної педагогічної практики для студентів спеціальності 015 «Професійна освіта»», укладачі Ляска О.П., Дуганець В.І., Прокопова О.П.  Кам`янець-Подільський, 2015. 54 с.
  2. Методичні рекомендації до виконання та оформлення дипломної роботи для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 015 «Професійна освіта» / В.І. Дуганець, А.В. Рудь, Л.М. Михайлова, О.П. Ляска., О.П. Прокопова. Кам'янець-Подільський: ПДАТУ, 2019. 50 с.

 

Лучинська Наталія Іванівна

Посада: старший лаборант

: (098)944 82 04
:

Місце і дата народження:
16 липня 1976 року в місті Кам`янці-Подільському Хмельницької області.


Освіта
вища. У 1998 році закінчила Кам`янець-Подільський державний педагогічний інститут імені В.П.Затонського за спеціальністю «Дефектологія та практична психологія» та здобула кваліфікацію психолога в освітніх закладах.

У 2008 році закінчила магістратуру в Кам`янець-Подільському національному університеті імені Івана Огієнка за спеціальність «Практична психологія».


Діяльність:

  • З 1998 року по 2004 рік на посаді старшого лаборанта кафедри історії, соціології і політології.
  • З 2004 по 2010 рік на посаді старшого лаборанта кафедри педагогіки і психології.
  • З 2010 по цей час на посаді старшого лаборанта кафедри професійної освіти.

Красуцький Олег Мар'янович

Науковий ступінь:
Вчене звання:

: (067)910 64 51
: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID:

Місце і дата народження:
24 квітня 1971 року в м.Дунаївці Хмельницької області.


Освіта:
Повна вища. У 1993 році закінчив Кам`янець-Подільський державний педагогічний інститут імені В.П. Затонського (тепер Кам`янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка) за спеціальністю «Українська мова і література та іноземна (німецька) мова» та здобув кваліфікацію вчителя української мови і літератури та німецької мови.


Напрям наукового дослідження:
«Психолінгвістичні та морально-етичні особливості творчості письменників Поділля. Риси стилю»


Викладає навчальні дисципліни:
Українська мова (за професійним спрямуванням); Культура наукової мови


Діяльність:

  • З 1993 року по 1994 року – референт-перекладач відділу зовнішньої економічної діяльності ВАТ «АДАМС».
  • З 1994 року по теперішній час – викладач української та німецької мов Кам’янець-Подільського сільськогосподарського інституту (з 2004 року – Подільського державного аграрно-технічного університету).
  • З 1997 року по 2004 рік – навчання в аспірантурі Кам`янець-Подільського державного педагогічного інституту імені В.П. Затонського (тепер Кам`янець-Подільський національний університет імені І. Огієнка) зі спеціальності «Українська література».

Наукові статті:

  1. Красуцький О.М., Буркаленко Ю.О. Мовний «антиетикет» сучасного студента / О.М.Красуцький, Ю.О.Буркаленко // Матеріали Всеукраїнської наукового-практичної конференції студентів та молодих науковців «Перші наукові кроки». – 2015. – С. 302.
  2. Красуцький О.М., Шейко Д.В. Лексикографічна компетенція як показник мовної культури майбутнього фахівця / О.М.Красуцький, Д.В.Шейко // Матеріали Всеукраїнської наукового-практичної конференції студентів та молодих науковців «Перші наукові кроки». – 2015. – С. 331.
  3. Красуцький О.М., Шокот Т.В. Сутність і специфіка публічної монологічної мови у професійному спілкуванні / О.М.Красуцький, Т.В.Шокот // Матеріали Всеукраїнської наукового-практичної конференції студентів та молодих науковців «Перші наукові кроки». – 2015. – С. 333.
  4. Красуцький О.М. Вибір мовних одиниць та граматичних форм при звертанні в сучасні етичній професійній комунікації / О.М.Красуцький // Збірник наукових праць «Аграрна освіта». – 2015. – С.349-351.
  5. Красуцький О.М., Красуцький О.О. Slawische Entlehnungen als Weg der Bereicherung des deutschen Wortschatzes (Слов`янські запозичення як шлях до збагачення німецького словника) / О.М.Красуцький, О.О.Красуцький // Міжнародна науково-практична конференція «Дослідження різних напрямів розвитку філологічних наук». – 2015. – С. 77-80.

Методична робота:

  1. Красуцький О.М. Навчально-методичний посібник «Українська мова професійного спрямування» / О.М.Красуцький. – Кам`янець-Подільський. – 2015. – 84 с.
  2. Красуцький О.М. Методичні рекомендації для організації самостійної роботи студентів ПДАТУ з «Української мови за професійним спрямуванням». – 2015. – 136 с.

 

Книш Олена Вікторівна

Науковий ступінь: кандидат філологічних наук
Вчене звання:

: (03849) 68-3-36
: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.
ORCID: 0000-0002-1806-0269

Місце і дата народження:
17 квітня 1987 року у м. Городок Хмельницької обл.


Освіта:
Повна вища. У 2010 році закінчила Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка, здобула ступінь магістра педагогічної освіти за спеціальністю 8.010103 «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова і література».
У 2017 році здобула диплом спеціаліста за спеціальністю «Публічне управління та адміністрування» у Подільському державному аграрно-технічному університеті.

Кандидатську дисертацію на тему «Мовні плеоназми в українському художньому тексті початку ХХІ ст.: семантичний, синтаксичний та стилістичний аспекти» (наукова спеціальність 10.02.01 «Українська мова») захистила у 2014 році.


Коло наукових зацікавлень:

  • педагогіка вищої школи; забезпечення якості вищої освіти;
  • українська лінгвостилістика і культура мови; лінгводидактика вищої школи;
  • інноваційні педагогічні технології, застосування ІТ в освітньому процесі;
  • академічне письмо та академічна доброчесність.

Викладає навчальні дисципліни:
«Українська мова», «Методика наукових досліджень»


Діяльність:

  • З листопада 2010 року по жовтень 2013 року – аспірантка кафедри української мови Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
  • З вересня по грудень 2014 року – викладач української мови та літератури ДВНЗ «Кам’янець-Подільський індустріальний коледж».
  • З березня 2015 року по вересень 2017 року – методист навчального відділу ПДАТУ.
  • З вересня 2015 року по теперішній час – асистент кафедри професійної освіти Подільського державного аграрно-технічного університету.
  • З квітня 2017 року по теперішній час – голова наукового товариства студентів, аспірантів, докторантів та молодих вчених Подільського державного аграрно-технічного університету.
  • З вересня 2019 року по теперішній час – тренер для експертів з акредитації Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти, експерт з акредитації освітніх програм Національного агентства (за галузями знань 01 Освіта/Педагогіка, 03 Гуманітарні науки).

Наукові статті

  1. Книш О.В. Забезпечення якості в системі вищої освіти Держави Ізраїль. Неперервна професійна освіта: Теорія і практика. ISSN1609-8595 2019. №1. С. 67-73.
  2. Книш О.В. Технологія перевернутого навчання у професійній підготовці фахівців аграрної галузі. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції Української асоціації дослідників освіти (21 червня 2019 р.) / За ред. С.Щудло, О.Заболотної, О.Ковальчук. – Київ – Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2019. – С. 65-68.
  3. Книш О.В. Формування комунікативної компетенції у студентів аграрних ЗВО. Національне виробництво й економіка в умовах реформування: стан і перспективи інноваційного розвитку та міжрегіональної інтеграції: збірник наукових праць міжнар. наук.-практ. конф. (31 жовтня 2018 р., м. Кам’янець-Подільський).  Тернопіль: Крок, 2018. С. 179-181.
  4. Knysh, O. Destroying boundaries: Language learning as a tool for enhancement of intercultural competence. Proceedings of the Eleventh International Congress of Educational Research (September 17-19, 2018). Cracow:  Pedagogical University of Cracow, 2018. р.р. 96-97.
  5. Книш О.В. Специфіка формування мовної свідомості студента аграрного вишу / О.В. Книш // Професійно-прикладні дидактики : Міжнародний журнал. Випуск 3. – 2017. – С. 121-128.
  6. Duhanets V.I. formation the professional and personal competencies of agricultural engineering students via experience of nature sciences study / V.I. Duhanets V.I., O.V. Knysh, V.V. Majsus // Professional and applied didactics :  International scientific journal. Vol. 3. – 2017. – Pp. 74-81.
  7. Книш О. Впровадження внутрішньої системи забезпечення якості вищої освіти: досвід Ізраїлю та перспективи для України / Олена Книш // Аграрна наука та освіта в умовах євроінтеграції: збірник наукових праць міжнар. наук.-практ. конф. Ч.2. (20-22 березня 2018 р., м. Кам’янець-Подільський). – Тернопіль : Крок, 2018. – С. 307-310.
  8. Книш О. Використання технологій мобільного навчання в освітньому процесі / Олена Книш // Проблеми підготовки фахівців-аграріїв у навчальних закладах вищої та професійної освіти: збірник наукових праць ІІ Міжнар. наук.-метод. конф. 26-27 квітн. 2018 р. (ПДАТУ, м. Кам’янець–Подільський). Тернопіль : Крок, 2018. – С. 49-52.
  9. Knysh O.V. Good Practices in Internal Quality Assurance at Higher Education Institutions in Israel / Олена Книш // Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: ІІ Міжнародної науково-практичної конференції Української асоціації дослідників освіти (15 червня 2018 р.) / За ред. С.Щудло, О.Заболотної, О.Ковальчук. – Київ – Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2018. – С. 65-68.
  10. Knysh O.V. Forming of educational motivation among agrarian students in the course of studying of Ukrainian language (for professional purposes) / Olena Knysh // Професійно-прикладні дидактики : Міжнародний журнал. Випуск 1.  – Кам’янець-Подільський, 2016. – С. 62-69.
  11. Книш О. Удосконалення змістового наповнення курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» з урахуванням потреб сучасної аграрної освіти / Олена Книш // Аграрна наука та освіта Поділля: збірник наукових праць міжнар. наук.-практ. конф. Ч.2. (14-16 березня 2017 р., м. Кам’янець- Подільський). – Тернопіль : Крок, 2017. – С. 359-362.
  12. Книш О. В. Проблема формування комунікативної компетентності студента у системі сучасної аграрної освіти / Олена Книш // Емпіричні дослідження для реформування освіти в Україні: Збірник матеріалів І Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (11 лютого 2017 р.) / За ред. С.Щудло, О.Заболотної, О.Ковальчук. – Київ – Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2017. – С. 65-68.
  13. Книш О. В.  Стилістичний потенціал плеонастичних конструкцій в українських художніх текстах початку ХХІ ст. / О. В. Книш // Південь України у вітчизняній та європейській історії : Матеріали ІІІ Міжнародної науково-практичної конференції. – Одеса, 2016. – С 398-403.
  14. Книш О. В. Плеоназм як інструмент ігрового дискурсу. Наукові праці Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка : Філологічні науки. Випуск 40. – Кам’янець-Подільський : Аксіома, 2015. – С. 110-114.

Методичні рекомендації

  1. Книш О. В. Українська мова (за професійним спрямуванням) : робочий зошит-практикум / Подільський держ. аграрно-техн. ун-т. – Кам’янець-Подільський : ПДАТУ, 2018. – 120 с.
  2. Книш О. В. Українська мова (за професійним спрямуванням) : методичні рекомендації для організації підсумкового контролю знань здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальностей 201 «Агрономія»,101 «Екологія», 193 «Геодезія та землеустрій», 206 «Садово-паркове господарство» / Подільський держ. аграрно-техн. ун-т. – Кам’янець-Подільський : ПДАТУ, 2018. – 60 с.
  3. Книш О. В. Українська мова (за професійним спрямуванням) : методичні рекомендації для організації рубіжного контролю знань здобувачів освітнього ступеня «бакалавр» спеціальностей 201 «Агрономія»,101 «Екологія», 193 «Геодезія та землеустрій», 206 «Садово-паркове господарство» / Подільський держ. аграрно-техн. ун-т. – Кам’янець-Подільський : ПДАТУ, 2018. – 68 с.
  4. Книш О. В. Українська мова (за професійним спрямуванням) : робочий зошит для студентів денної форми навчання спеціальності 6.080101 «Геодезія, картографія та землеустрій» / О. В. Книш. – Кам’янець-Подільський, 2017. – 124 с.
  5. Методичні рекомендації до атестації осіб, які претендують на вступ на державну службу, щодо вільного володіння державною мовою / Книш О. В., Чикуркова А. Д. – Кам’янець-Подільський : Подільський державний аграрно-технічний університет, 2017. – 48 с.
  6. Книш О. В. Українська мова (за професійним спрямуванням) : навчально-методичний посібник для студентів денної форми навчання напряму підготовки 6.090102 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва». – Кам’янець-Подільський, 2015. – 108 с.