Викладацький склад | |
|
|
Молодший обслуговуючий персонал | |
Контакти:
32300, вул. Шевченка, 13
м. Кам'янець-Подільський Хмельницька обл.
Тел.:
Е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Викладацький склад | |
|
|
Молодший обслуговуючий персонал | |
32300, вул. Шевченка, 13
м. Кам'янець-Подільський Хмельницька обл.
Тел.:
Е-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Department of Food Production Technologies and Food Standardization
Teaching Staff
PRYLIPKO Tetiana - Doctor of Agricultural Sciences, Professor, Head of the Department
KOSTASH Volodymyr - PhD in Agricultural Sciences, Associate Professor
PIDLISNYI Vitalii - PhD in Technical Sciences, Associate Professor
SEMENOV Oleksandr - PhD in Technical Sciences, Associate Professor
TKACH Liliia - PhD in Pedagogic Sciences, Assistant
KUZMINSKA Inna - PhD in Technical Sciences, Assistant
Staff
TANASOVA Valentyna - Senior Laboratory Assistant
Address of the Department of Food Production Technologies and Food Standardization:
Higher Educational Institution «Podillia State University»
12, Schevchenko Str., Kamianets-Podilskyi, Khmelnytskyi region, Ukraine, 32316
Phone: +38 096 270 56 02
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
The department conducts research work in accordance with the sections of the general departmental theme: «Research and improvement of agricultural production processes and food and beverage standardization».
Teaching Staff |
|
|
Address of the Department of Chemistry:
Higher Educational Institution «Podillia State University»
12, Schevchenko Str., Kamianets-Podilskyi, Khmelnytskyi region, Ukraine, 32316
Phone: +38 067 968 08 37
E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
The department conducts research work in accordance with the sections of the general departmental themes: «Improvement of the educational process in teaching chemical disciplines»; «Monitoring of biosphere chemical composition».
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
1. перелік аспірантів із зазначенням тем дисертацій та наукових керівників. |
2. приклад індивідуального навчального плану аспіранта із зазначенням переліку обраних аспірантом дисциплін вільного вибору; |
3. приклад індивідуального плану наукової роботи із зазначенням теми дисертаційної роботи, форми і частоти проміжної атестації, обсягу і графіку наукової роботи, націленої на забезпечення виконання вимог до наукової кваліфікації здобувача (публікації, конференції тощо); |
4. витяги з протоколів засідань Вченої ради, факультету, університету, де затверджувалися та змінювалися теми наукових досліджень аспірантів, призначення наукових керівників; |
5. інформацію за освітньо-науковою програмою (ОНП) «Агрономія» щодо оцінювання спроможності створення разових спеціалізованих Вчених рад для захисту дисертаційних робіт аспірантів; |
6. акти впровадження наукових результатів у освітній процес чи у виробництво (за наявності); |
7. витяги із засідань Вченої ради, протоколи круглих столів чи інші документи, які засвідчують участь роботодавців, аспірантів та академічної спільноти у формуванні ОНП; |
8. навчальні плани ОНП «Агрономія» 2019, 2020, 2021, 2022 років затвердження за денною та вечірньою формами навчання; |
9. підтверджуючі документи участі стейкхолдерів у розробці і перегляді ОНП у попередні роки (2019-2021); |
10. документи, що підтверджують співпрацю з роботодавцями (договори, угоди про співпрацю, протоколи засідання робочих груп тощо); |
11. документи, що підтверджують вибір здобувачами для вивчення навчальних дисциплін вільного вибору; |
12. посилання на інформацію про вакантні посади ЗВО, процедури конкурсного відбору наукових та науково-педагогічних працівників тощо; |
13. документи, що підтверджують академічну та/або професійну кваліфікацію викладачів, залучених до реалізації ОНП «Агрономія» (коротке CV викладачів, перелік публікацій, копії дипломів, атестатів, сертифiкатiв тощо); |
14. документи (сертифікати) про планові підвищення кваліфікації викладачів, стажування, конференції, у т.ч. закордонні; |
15. накази про стимулювання НПП, задіяних в реалізації ОНП (за наявності); |
16. документи (угоди), які підтверджують співпрацю ПДУ з іншими організаціями та установами, що сприяє професійному розвитку викладачів; |
17. документи, що підтверджують академічну мобільність здобувачів (за наявності); |
18. матеріали, що підтверджують визнання результатів навчання, отриманих в інших ЗВО (за наявності); |
19. документи, що підтверджують участь здобувачів вищої освіти та викладачів у програмах міжнародного обміну, міжнародних проєктах тощо (за наявності); |
20. документи, що регламентують організацію практичної підготовки здобувачів; |
21. приклади заходів, що вжито ПДУ для вирішення конфліктних ситуацій (за наявності); |
22. зауваження та пропозиції попередньої акредитації чи акредитації інших програм (за наявності); |
23. офіційні скарги щодо провадження освітньої діяльності як за освітньою програмою, що акредитується, так і за іншими освітніми програмами ПДУ (за наявності); |
24. результати опитувань/анкетувань щодо рівня задоволеності здобувачів вищої освіти методами навчання та викладання, а також освiтньою, органiзацiйною, інформаційною, консультативною та соціальною підтримкою; |
25. договори про співпрацю із сервісами антиплагіату; приклади результатів перевірки на плагіат наукових робіт НПП та здобувачів або інші документи, що засвідчують дієвість механізму академічної доброчесності на ОНП (за наявності); |
26. результати перевірок статей та інший наукових публікацій наукових керівників та аспірантів за ОНП за 2019-2022 роки на текстові запозичення; |
27. документи, що підтверджують створення умов для реалізації права на освіту особам з особливими освітніми потребами; |
28. інформація щодо безпеки освітньо-наукового процесу (наявність засобів захисту, журнали інструктажу, інформаційні плакати тощо); |
29. інформація про наявність психологічної допомоги (психологічна служба, психолог тощо) та медичної допомоги (медичний кабінет ЗВО, договір із лікарнею тощо); |
30. документи, що підтверджують визнання результатів навчання, отриманих у неформальній освіті на ОНП «Агрономія» (за наявності); |
31. документи, що підтверджують процедуру збирання та врахування інформації щодо кар’єрного шляху та траєкторій працевлаштування випускників ОНП (за наявності). |
32. портфоліо: з науковою бібліотекою, гуртожитками, спортивними майданчиками, їдальнею, студентським кафе тощо; з умовами для реалізації права на освіту особами з особливими освітніми потребами; з навчальними аудиторіями, лабораторіями, комп’ютерними класами; з лабораторним обладнанням та технічними засобами, що використовуються на ОНП. |
33. презентація чи відеофільм роботи дослідного поля, навчально-дослідних ділянок, полігонів тощо. |