Бродюк Руслан Іванович

: 0987609793
: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Місце і дата народження:

21.07.1978 р.  с.Кормильче, Чемеровецького району, Хмельницької області. 


Освіта:
Вища. У 2000 році закінчив Подільську державну аграрно-технічну академію  за спеціальністю «Агрономія» та здобув кваліфікацію вченого-агронома.


Напрям наукового дослідження:

«Вплив строків сівби та біорегуляторів росту на сортову продуктивність сої в умовах західного Лісостепу України».

Діяльність:

  • З 2001 по 2009 рік - лаборант лабораторії насінництва польових культур Подільської державної аграрно-технічної академії (нині Подільський державний аграрно-технічний університет).
  • З 2009 р.  по 2013р.  у в зв'язку з реорганізацією лабораторії насінництва польових культур в лабораторію круп'яних культур і насінництва польових культур  переведений на посаду лаборанта цієї ж лабораторії.
  • Упродовж  2013 р. – 2016 р. аспірант очної форми навчання кафедри екології і загально біологічних дисциплін Подільського державного аграрно-технічного університету.
  • З 2016 по 2023 рік науковий співробітник Науково дослідного центру “Поділля” Подільського державного аграрно-технічного університету.

Наукові статті:

  • Агроекологічні основи сортової технології вирощування сої в умовах Поділля. Бахмат О.М., Бродюк Р.І. Зб. наук. праць Міжнародної науково-практичної конференції «Іноваційні технології у  рослинництві: проблеми та їх вирішення», 7-8 червня 2018 року Житомирський, С. 7-10

Томчишин Романія Іванівна

: 098 933 82 72
: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Місце і дата народження:
10 січня 1981 року в с. Монастирок Борщівського району Тернопільської області.


Освіта:
Повна вища. В 2003 році закінчила Кам'янець - Подільський державний університет (сьогодні Кам'янець - Подільський національний університет імені Огієнка)  за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Українська мова та література» та здобула кваліфікацію вчителя української мови і літератури та англійської мови і зарубіжної літератури.

У 2005 році закінчила Кам'янець – Подільський державний університет (сьогодні Кам'янець -  Подільський національний університет імені Огієнка) за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська мова) та здобула кваліфікацію магістра педагогічної освіти, викладача англійської мови.


Трудова діяльність:

  • З 2005 року по 2006 рік – працювала вчителем англійської мови у Скала-Подільській загальноосвітній школі  I–II ступенів.
  • З 2007 року по 2008 року – працювала бібліотекарем у Кам'янець – Подільському державному університеті.
  • З травня 2019 року по теперішній час  – старший лаборант кафедри іноземних мов, навчально – наукового інституту дистанційної освіти Подільського державного  аграрно-технічного університету.

Попель Надія Аполлонівна

Науковий ступінь:
Вчене звання:

: (067) 602 68 41
: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Місце і дата народження:
3 вересня 1966 року в с. Кузьмин Городоцького району Хмельницької області


Освіта:
Повна вища. У 1989 році закінчила Київський державний педагогічний інститут іноземних мов (сьогодні Київський національний лінгвістичний університет) за спеціальністю іноземні мови (дві мови)  та отримала кваліфікацію вчителя іноземних мов (французької та англійської).


Напрям наукового дослідження:
«Тенденції розвитку професійної освіти Франції кінець ХХ століття початок ХХІ століття».


Викладає навчальні дисципліни:
«Іноземна мова» «Іноземна мова за професійним спрямуванням»


Діяльність:

  • 1989 - 1993: викладач англійської мови у Кам'янець-Подільському вищому військово-інженерному командному училищі.
  • 1993-1995: викладач французької мови у Кам'янець-Подільському сільськогосподарському інституті.
  • 1995-2004: викладач французької мови у Подільській державній аграрно-технічній академії.
  • 2004-2021: викладач англійської мови у Подільському державному аграрно-технічному університеті.
  •  З 2021 року: викладач англійської мови у Заклад вищої освіти "Подільський державний університет".

 Колективні монографії:

  1. Попель Н. Скорочення у французькій мові: визначення та види на прикладі реклами / Н.Попель // Філологічні дисципліни в закладі вищої освіти: лінгводидактичні аспекти : монографія / за заг. ред.: І. І. Гуменюк; Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». Львів-Торунь : Liha-Pres, 2023. С.120-134. https://doi.org/10.36059/978-966-397-304-3-9

 

Наукові публікації :

  1. Humeniuk, I. Mastering listening comprehension at ESP classes using ted talks / I. I. Humeniuk, O. I. Kuntso, N. A. Popel, Y. O. Voloshchuk // Advanced Education, 2021. Issue 8(17). p. 27–34. https://doi.org/10.20535/2410-8286.226733
  2. Humeniuk I., Mushenyk I., Popel N., Kuntso O. Strategies for effective communication in the educational environment in wartime / I. Humeniuk, I. Mushenyk, N. Popel, O.Kuntso // Engineering for Rural Development, 2023. Issue 22. p. 22-28. https://doi.org/10.22616/ERDev.2023.22.TF004 (Scopus)
  3. Попель Н. Мобільне навчання в освітньому процесі/ Н. Попель Scientific Collection «InterConf+», 42(189): with the Proceedings of the 9th International Scientific and Practical Conference «Theory and Practice of Science: Key Aspects»( February 19-20, 2024) Rome, Italy, 2024. р.219-224 https://doi.org/10.51582/interconf.19-20.02.2024.022
  4. Попель Н. Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти при вивченні іноземної мови з використанням цифрових технологій/ Н.Попель Scientific Collection «InterConf+», 44(197): with the Proceedings of the 7th International Scientific and Practical Conference «Scientific Trends and Trends in the Context of Globalization» (April 19-20, 2024) Umeå, Sweden, 2024. р. 143-148   https://doi.org/10.51582/interconf.19-20.04.2024.014
  5. Попель Н.А. Неформальна освіта:можливості чи виклик для роботи з молоддю/Н.Попель Scientific Collection «InterConf+», 55(240): with the Proceedings of the 7th International Scientific and Practical Conference «Concepts for the Development of Society’s Scientific Potential» (March 19-20, 2025) Prague, Czech Republic, 2025. р.98-103 DOI10.51582/interconf.19-20.03.2025.011

 

Навчальні посібники:

Навчально-методичний комплекс «Англійська мова (за професійним спрямуванням)» для студентів ОКР «Бакалавр» напряму підготовки «Процеси, машини та обладнання агропромислового комплексу» /Роляк А.О. Семенишина О.Г. Попель Н.А. 2016.

 

Методичні розробки :

  1. Попель Н.А. Французька мова: навчально-методична розробка для здобувачів вищої освіти (першого (бакалаврського) рівня освіти) на базі ОКР «молодший спеціаліст» за спеціальністю  201 – «Агрономія» »: Кам'янець-Подільський: ПДАТУ,2020. 100с.
  2. Попель Н.А. Французька мова: навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти  (першого (бакалаврського) рівня освіти) на базі повної загальної середньої освіти»: Кам'янець-Подільський: ПДАТУ,2021. 278с.
  3. Гуменюк І.І., Попель Н.А. Французька мова: навчально-методичний посібник для здобувачів вищої освіти (першого (бакалаврського) рівня освіти) на базі повної загальної середньої освіти факультету ветеринарної медицини і технологій у тваринництві спеціальності 211 «Ветеринарна медицина» та спеціальності 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва». Кам’янець-Подільський: Заклад вищої освіти «Подільський державний університет», 2022. 246 с.
  4. Гуменюк І.І., Попель Н.А. Ділова французька мова: навчально-методичний посібник  для здобувачів вищої освіти (другого (магістерського)) рівня освіти / І.Гуменюк, Н.Попель.  Кам’янець-Подільський: Заклад вищої освіти  «Подільський державний університет», 2023. – 270 с.
  5. Попель Н.А. Навчально-методичний посібник «Французька мова» для здобувачів вищої освіти  (першого (бакалаврського) рівня освіти) спеціальності 208 «Агроінженерія» / Надія ПОПЕЛЬ.  Кам’янець-Подільський: ЗВО «ПДУ», 2024. – 112с.

 

Підвищення кваліфікації:

  1. 15.02.21-22.02.2021 – Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) «Інструменти дистанційного навчання на прикладі платформ Zoom і Moodle» (45 годин), Науково-дослідний інститут Люблінського науково-технологічного парку, товариство з обмеженою відповідальністю (Люблін, Польща)
  2. 16.05.2022-23.05.2022. Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) «Використання можливостей хмарних сервісів в онлайн-навчанні гуманітарних дисциплін з використанням платформ ZOOM та MOODLE» (45 годин), Науково-дослідний інститут Люблінського науково-технологічного парку, товариство з обмеженою відповідальністю (Люблін, Польща)
  3. 06.03 2023-13.03 2023. Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) «Інтерактивні технології змішаного навчання при підготовці бакалаврів та магістерів у країнах Європейського Союзу та Україні» (45 годин), Науково-дослідний інститут Люблінського науково-технологічного парку, товариство з обмеженою відповідальністю (Люблін, Польща)
  4. 28.03. 2024 - 6.04.2024 Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар) «Неформальна освіта у підготовці магістрів та докторів філософії (PhD) у країнах Європейського Союзу та Україні» (45 годин), Науково-дослідний інститут Люблінського науково-технологічного парку, товариство з обмеженою відповідальністю (Люблін, Польща)
  5. 3.03.2025 – 12.03.2025. Міжнародне підвищення кваліфікації (вебінар)  «Міжнародний досвід використання штучного інтелекту в освітньому процесі»   (45 годин), Науково-дослідний інститут Люблінського науково-технологічного парку, товариство з обмеженою відповідальністю (Люблін, Польща)

Чайковська Ольга Володимирівна

Науковий ступінь: кандидат філологічних наук
Вчене звання: доцент

: (097) 747 10 18
: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Місце і дата народження:
4 жовтня 1977 року у місті Дрезден, Німеччина


Освіта:
Вища. У 1999 році закінчила Подільську державну аграрно-технічну академію (сьогодні Подільський державний аграрно-технічний університет) за спеціальністю 7.050106 «Облік і аудит», ОС бакалавр.

Повна вища. У 2006 році закінчила Кам'янець-Подільський університет за спеціальністю «Педагогіка і методика середньої освіти. Мова і література (англійська)», ОС магістр.

Кандидатську дисертацію на тему: «Поетика драматизації в романах В.С. Моема" захистила у 2014 році.


Напрям наукового дослідження:

«Трансформація роману новітньої англо-американської літератури», «Шляхи інтенсифікації вивчення іноземної мови. Сучасні технології в навчанні іноземної мови».


Викладає навчальні дисципліни:

«Іноземна мова за професійним спрямуванням», «Ділова іноземна мова», «Іноземна мова в освітньо-науковій діяльності».


Діяльність:

  • З 2000 року по 2011 рік – викладач англійської мови міського ліцею.
  • З 2011 року по 2014 рік – аспірант кафедри германських мов і зарубіжної літератури Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка.
  • З жовтня 2015 року по теперішній час – викладач кафедри «Іноземних мов» Подільського державного аграрно-технічного університету.
  • З 24 листопада 2021р. Подільський державний аграрно-технічний університет перейменовано в Заклад вищої освіти «Подільський державний університет»
  • З 2023 р. ‑ член редакційної колегії наукового журналу «Професійно-прикладні дидактики», який внесений до Переліку наукових фахових видань України (категорія «Б») відповідно до Наказу МОН України № 582 від 24.04.2024 
  • З вересня 2024 р. – завідувач кафедри іноземних мов.

Колективні монографії:

  1. Чайковська О., Бахмат Н. Нова реальність освіти: простір сучасних технологій / О. Чайковська, Н. Бахмат // Наука XXI ст.: виклики та перспективи : колективна монографія в 2-х томах. Т.1. Суспільні науки; за заг. ред.: В.В. Іванишина. – Тернопіль : Осадца Ю.В, 2021. – С. 169-–181.
  2. Чайковська О. Research on structural components of foreign language competence. Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції: монографія / за заг. ред.: В. В. Іванишин. Кам’янець-Подільський: Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». – Херсон: Олді+, 2022. – С. 12‑23.
  3. Чайковська О. Impact of pedagogical support on vocational school teacher quality improvement Research on structural components of foreign language Сучасні тенденції забезпечення якості підготовки фахівців: проблеми та шляхи їх вирішення в умовах глобалізації та євроекономічної інтеграції : монографія / за заг. ред.: В. В. Іванишин. Кам’янець-Подільський: Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». – Херсон: Олді+, 2022. – С. 60 ‑ 67.
  4. Чайковська О. Цифровізація викладання іноземних мов у закладах вищої освіти / О. Чайковська // Філологічні дисципліни в закладі вищої освіти: лінгводидактичні аспекти : монографія / за заг. ред.: І. І. Гуменюк ; Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». – Львів-Торунь : Liha-Pres, 2023. – С. 173-186. https://doi.org/10.36059/978-966-397-304-3-13

 

Наукові статті

  1. Chaikovska, O., Zbaravska, L., Bilyk, T., Budniak, L. Strategies for effective vocational training of high school students in electrical engineering. E3S Web of Conferences, 2020, 154, 07010. DOI: http://doi.org/10.1051/e3sconf/202015407010.
  2. Chaikovska, O., Zbaravska, L. The efficiency of Quizlet-based EFL vocabulary learning in preparing undergraduates for state English exam. Advanced Education, 2020, 14, 84–90. URL: http://ae.fl.kpi.ua/article/view/197808.
  3. Chaikovska, O., Spivachuk, V., Humeniuk, I., Holinei, V. Integrated approach to teaching ESP at engineering university. Engineering for Rural Development, 2021, 20, 1200–1206. URL: https://www.tf.llu.lv/conference/proceedings2021/Papers/TF263.pdf.
  4. Chaikovska, O. Research on academic mobility in higher school. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2021, 30, 99–115. DOI: https://doi.org/10.32626/2309-9763.2021-30.
  5. Чайковська, О., Бахмат, Н. Теоретичні засади викладання англійської мови за професійним спрямуванням у закладах вищої освіти. Професійна педагогіка, 2021, 1(22), 4–12. DOI: https://doi.org/10.32835/2707-3092.2021.22.4-12.
  6. Chaikovska, O., Bodnar, A., Spivachuk. Mastering test-taking reading skills with contextual guessing: the case of unified entrance exam. Advanced Education, 2022, 108–114. DOI: https://doi.org/10.20535/2410-8286.252372.
  7. Chaikovska, O., Koval, I., Semenyshyna, I., Muliarchuk, O. Impact of technology on speaking and writing skills of masters in engineering ESP learning. Engineering for Rural Development, 2022, 21, 878–883. URL: https://www.tf.llu.lv/conference/proceedings2022/Papers/TF274.pdf.
  8. Chaikovska, O., Zavadska, M., Ikonnikova, T., Kozina, T. Career-focused ESP learning through mechanical engineering android app and FE prep flashcards. Engineering for Rural Development, 2022, 21, 514–519. URL: https://www.tf.llu.lv/conference/proceedings2022/Papers/TF173.pdf.
  9. Chaikovska, O., Humeniuk, I., Mushenyk, I., Humeniuk, O. Motivation enhancement of the future engineering teacher by means of pedagogical support. Engineering for Rural Development, 2022, 21, 426–430. URL: https://www.tf.llu.lv/conference/proceedings2022/Papers/TF147.pdf.
  10. Chaikovska, O., Humeniuk, I., Trofymenko, A., Kruk, A. Philosophy of Dramatisation in the Context of Art Interaction in W. S. Maugham’s Novels. Wisdom, 2022, 3(2), 12–20. DOI: https://doi.org/10.24234/wisdom.v3i2.734.
  11. Chaikovska, O. The benefits of lexical approach in Quizlet-based vocabulary learning. Foreign Language Teaching, 2022, 49(3), 263–271. URL: https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1050579.
  12. Чайковська, О., Бахмат, Н. Research on characteristics and strategies for sociocultural competence development in high school. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2022, 30, 99–115.
  13. Чайковська, О. Використання матеріалів RANDALL’S ESL CYBER LISTENING LAB для покращення навичок аудіювання у ЗВО. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 2022, 13, 153–160. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2022.1313.
  14. Chaikovska, O. Case method in teaching English for professional purposes: developing critical thinking and professional communication of agronomy students. Професійно-прикладні дидактики, 2025 (прийнято до друку).
  15. Чайковська, О. В., Чайковська, О. В. Перспективи зеленого паломництва на Хмельниччині: роль цифрових технологій у розвитку Camino Podolico. Наукові записки Подільського державного університету, 2025, 2, 160–165. DOI: https://doi.org/10.37406/2706-9052-2025-2.22.
  16. Чайковська, О. В. Використання корпусних механізмів для покращення володіння академічною англійською мовою серед аспірантів: вплив на навчальний процес. Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 2025, 18, 174–183. DOI: https://doi.org/10.28925/2414-0325.2025.1814.
  17. Chaikovska, O., Pochynok, S. Revival of Ukrainian Folk Song in the Context of the Formation of National Consciousness in Modern Society. Вісник науки та освіти, 2025, 4(34), 888–895. URL: http://188.190.43.194:7980/jspui/handle/123456789/14295.
  18. Chaikovska, O., Stoliarenko, O., Hlushkovetska, N., Semenyshena, I. Enhancing Students’ Listening Comprehension Skills through AI-Based Podcast Activities: A Study in Self-Study Mode. 15th International Scientific and Practical Conference, 2024, 23, 336–339. DOI: https://doi.org/10.17770/etr2024vol2.8085.
  19. Chaikovska, O. et al. Enhancing communication skills of engineering students through EFL platform-assisted project work. Engineering for Rural Development, 2024, 23, 788–792. DOI: https://doi.org/10.22616/erdev.2024.23.tf154.
  20. Chaikovska, O. et al. Perception of masters in electrical engineering of using ChatGPT in ESP learning. Engineering for Rural Development, 2024, 23, 1114–1119. DOI: https://doi.org/10.22616/erdev.2024.23.tf230.
  21. Beloev, I., Savytska, I., Bulgakova, O., Zbaravska, L., Chaikovska, O. Model of professionally focused training of future engineering teachers. Strategies for Policy in Science and Education, 2025, 33(2), 172–187.
  22. Chaikovska, O., Stoliarenko, O., Komarnitska, L., Voloshchuk, M. WebQuests as a Tool for Developing the Professional Communication Skills of Future Software Engineers in an Inclusive Educational Environment. Environment. Technology. Resources, 2025, III, 69–73.
  23. Zbaravska, L., Chaikovska, O. Inclusive education as an innovative approach to 21st-century university learning. У: Модернізація вищої освіти України в контексті глобалізації: монографія. Кам’янець-Подільський: ПДУ; Рига: Baltija Publishing, 2025, 327–334.

 

Навчальні посібники:

  1. Іноземна мова за професійним спрямуванням [Текст]: Навчально-методичний посібник для студентів факультету ветеринарної медицини і технологій у тваринництві напряму підготовки 21 «Ветеринарна медицина» та спеціальності 211 «Ветеринарна медицина» / О. Чайковська, І. Гуменюк, О. Семенишина – Кам'янець-Подільський: ПДАТУ, 2018. – 354 с. (протокол №4 від 30 травня 2018).
  2. General Guide [Текст]: Підручник з англійської мови для здобувачів першого рівня вищої освіти інженерно-технічного факультету / О. Чайковська, І. Гуменюк. – Кам'янець-Подільський: ПДАТУ, 2019. – 189 с.
  3. Чайковська О.В., Гуменюк І.І. Англійська мова: частини мови і словотвір. Підготовка до ЄВІ: навчальний посібник (для здобувачів освітнього ступеню «бакалавр» навчально-наукового інституту заочної і дистанційної освіти, Кам’янець-Подільський : ПДАТУ, 2021. 200 с.
  4. Гуменюк І.І., Роляк А.О., Чайковська О.В., Попель Н.А., Кунцьо О.І. Англійська мова для майбутніх інженерів : навчально-методичний посібник. Подільський державний аграрно-технічний університет. Кам’янець-Подільський : ПДАТУ, 2021. 107 с.
  5. Чайковська О.В. Англійська мова для здобувачів вищої освіти спеціальності «Харчові технології»: підручник / О. В. Чайковська. Кам‘янець-Подільський: Заклад вищої освіти «Подільський державний університет», 2023. – 310 с.

 

Методичні рекомендації:

  1. Чайковська О. В. Іноземна мова за професійним спрямуванням: навчально-методичний посібник для здобувачів бакалаврату агрономічних спеціальностей (1 рік навчання). Кам’янець-Подільський: ЗВО «ПДУ», 2025. — 86 с.
  2. Чайковська О. В. Ділова іноземна мова: навчально-методичний посібник для здобувачів енергетичних спеціальностей (магістерський рівень). Кам’янець-Подільський: Подільський державний університет, 2025. — 85 с.

 

Підвищення кваліфікації:

  1. Медіаграмотність для освітян. Платформа онлайн-курсів Prometheus. Сертифікат виданий 09.06.2020, 60 годин, (2 кредити ЄКТС). Автентичність сертифікату перевіряється за посиланням: https://prometheus.org.ua/certs-list/
  2. Освітні інструменти критичного мислення. Платформа онлайн-курсів Prometheus. Сертифікат виданий 03.06.2020, 60 годин, (2 кредити ЄКТС). Автентичність сертифікату перевіряється за посиланням: https://prometheus.org.ua/certs-list/
  3. Критичне мислення для освітян. Платформа онлайн-курсів Prometheus. Сертифікат виданий 28.05.2020, 30 годин, (1 кредит ЄКТС). Автентичність сертифікату перевіряється за посиланням: https://prometheus.org.ua/certs-list/
  4. Цифровий двійник університету. Національна академія педагогічних наук України. Сертифікат №3101/22Д, 19.05. 2022. (0, 2 кредити ЄКТС).
  5. Участь в програмі Еразмус+. Політехнічний університет Картахени (Іспанія) (30.05.2022-03.06. 2022).
  6. Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». За програмою: «Психолого-педагогічні основи вищої освіти та практичний досвід створення дистанційного курсу «Іноземна мова (англійська)» для здобувачів вищої освіти спеціальності «Харчові технології» в середовищі Moodle». 17.04.2023-28.04.2023. СС 22769675/001151-23.
  7. «Програма професійного розвитку академічних менеджерів» ‑ (2025-2026)

 

Кунцьо Оксана Іванівна

Науковий ступінь:
Вчене звання:

: +380971293623
: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Місце і дата народження:
22 березня 1993 року, село Вигода, Борщівського району, Тернопільської області.


Освіта:
У 2015 році здобула освітньо-кваліфікаційний рівень «спеціаліст» за спеціальністю «мова і література (англійська)» та кваліфікацію «філолог, вчитель мови (англійської, німецької) та світової літератури». У 2016 закінчила Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка та здобула ступінь «магістр» за спеціальністю «мова і література» та кваліфікацію «магістр, філолог, викладач англійської мови та  зарубіжної літератури».


Викладає навчальні дисципліни:
«Іноземна мова», «Іноземна мова за професійним спрямуванням», «Іноземна мова за професійним спрямуванням (латинська)», «Латинська мова (за професійним спрямуванням)».


Діяльність:

  • З лютого 2016 року по березень 2016 року – старший лаборант кафедри англійської мови Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка;
  • З квітня 2016 року по лютий 2017 року – фахівець науково-дослідної частини Подільського державного аграрно-технічного університету;
  • З лютого 2017 року (з листопада 2017 року – за сумісництвом) по травень 2019 року – науковий співробітник науково-дослідної частини ПДАТУ;
  • З листопада 2017 року по квітень 2019 року – провідний фахівець відділу міжнародних зв'язків ПДАТУ;
  • З квітня 2019 по серпень 2023 року – викладач кафедри іноземних мов ПДАТУ. (З 24 листопада 2021р. Подільський державний аграрно-технічний університет перейменовано в Заклад вищої освіти «Подільський державний університет»)
  • З січня по серпень 2020 року – викладач іноземних мов Новоушицького коледжу ПДАТУ (за сумісництвом).
  • З вересня 2023 року – асистент кафедри іноземних мов ЗВО «ПДУ»

Колективні монографії:

1.Kuntso O. Cognitive approaches to teaching language: motivation of lexical and syntactical constructions. Філологічні дисципліни в закладі вищої освіти: лінгводидактичні аспекти: монографія / за заг. ред. : І. І. Гуменюк; Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». Львів-Торунь : Liha-Pres, 2023. C. 147-160. DOI https://doi.org/10.36059/978-966-397-304-3-11

Наукові статті:

  1. Humeniuk I., Kuntso O., Popel N., Voloshchuk Y. Mastering listening comprehension at ESP classes using TED TALKS. Advanced Education, 2021. 8(17). pp. 27–34. https://doi.org/10.20535/2410-8286.226733 (WoS)
  2. Humeniuk I., Kuntso O., Lebedieva N., Osaulchyk O., Dakaliuk O. Moodle as e-learning system for ESP class. International Journal of Management and Production, 2021. V. 12. N. 6. pp. 646–659. http://www.ijmp.jor.br/index.php /ijmp/article/view/1755/2038 (WoS)
  3. Humeniuk I., Mushenyk I., Popel N., Kuntso O. Strategies for effective communication in the educational environment in wartime. Engineering for Rural Development, 2023. Issue 22. pp. 22-28. https://doi.org/10.22616/ERDev.2023.22.TF004 (Scopus)
  4. Кунцьо О. І. Лінгво-поетична іконічність в художньому тексті (на матеріалі роману Н. Готорна “The Scarlet Letter”). Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. Київ : ВД «Гельветика», 2020. Т. 31 (70). № 1, Ч. 2. С. 132-136. DOI https://doi.org/10.32838/2663-6069/2020.1-2/26
  5. Кунцьо О. І., Гуменюк І. І. Екстралінгвістична мотивація як засіб ефективної ретенції ESP лексики. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. Одеса : МГУ, 2021. № 48. С. 113–116. DOI https://doi.org/10.32841/2409-1154.2021.48-1.27
  6. Кунцьо О. І. Ментальні виміри образності в художньому тексті: когнітивно-граматичний аспект. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2022. Вип. 49. Том 1. С. 104-109. https://doi.org/10.24919/2308-4863/49-1-17
  7. Кунцьо О. І. Граматична мотивація: огляд когнітивних підходів до синтаксису. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2023. Вип. 61. Том 2. С. 146-151. https://doi.org/10.24919/2308-4863/61-2-24
  8. Kuntso O. Lingvo-Poetic Iconicity in Literary Prose. Міжнародний науковий журнал «Грааль науки»: за матеріалами III Міжнародної науково-практичної конференції конференції «Globalization of scientific knowledge: international cooperation and integration of sciences» (27 травня 2022 р., Вінниця, UKR – Відень, AUT). Вінниця; Відень, 2022. № 14-15. С. 385–390. http://doi.org/10.36074/grail-of-science.27.05.2022.070
  9. Kuntso О. Peer Mediation as a Teaching Strategy for Diverse Proficiency EFL Class. Věda a perspektivy: multidisciplinární mezinárodní vědecký magazín / [K. Nedbálek, M. Pavlova, D. Dashevska]. No 5(24). Praha : Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2023. Str. 83-89. DOI https://doi.org/10.52058/2695-1592-2023-5(24)-83-89
  10. Kuntso O. Applying Pragmatic Approach in EFL Grammar Instruction. Scientific Collection «InterConf+». Brighton, 2024. 45 (201). pp. 186-193. DOI: 10.51582/interconf.19-20.05.2024.017
  11. Кунцьо О. Розвиток критичного мислення на заняттях з іноземної мови. Věda a perspektivy. Praha: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2025. № 5(48). C. 158-163. DOI: https://doi.org/10.52058/2695-1592-2025-5(48)-158-163

  Підвищення кваліфікації:

  • 04.2023-05.06.2023 - TESOL Methodology, (64 hours), University of Maryland, Baltimore County (UBMC) as part of the Online Professional English Network (OPEN) Program
  • 10.21 - 18.10.21 - курс “Цифрові інструменти Google для закладів вищої, фахової передвищої освіти” (30 годин), ТОВ “Академія цифрового розвитку”
  • 02.21-22.02.2021 - International skills development (the webinar) “Distance Learning Tools on the Example of Zoom and Moodle Platforms” (45 hours), Instytut Badawczo-Rozwojowy Lubelskiego Parku Naukowo Technologicznego Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością (Lublin, Polska)
  • 11.2020 - 24.12.2020 р. підвищення кваліфікації «Новітні методики навчання іноземних мов» (180 год), кафедра англійської мови Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка (Кам’янець-Подільський, Україна)